tisdag 25 augusti 2009

Kolla in detta!

Ni kanske redan har sett det eftersom det kan ha varit andledningen till att ni kom hit, men jag är med på bild på denna adress: http://booip.blogspot.com/2009/08/tidigt-en-torsdagsmorgon-i-augusti.html kolla in den... om du inte redan har gjort det. Och om du inte vill besöka den här webbsidan något mer så kan du i alla fall lämna en kommentar.

För typ en månad sen eller så så lade jag upp bilden på min finger docka från Reforma09 och jag kommer att lägga upp mönstret så fort jag har skrivit ner det. och jag vill gärna att det ska se lite snyggt ut så jag kommer att göra det till en PDF-fil. Men jag vet inte hur man lägger upp dem på nätet så att ni får maila mig på emilia.stjernfelt@edu.taby.se! Jag hoppas att du kommer att gilla mönstret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade